Celkem příspěvků: 11 - Stránek (2): [1] 2
Autor: janafi
Vloženo: 06. srp. 2014 - 07:13
Předmět: re: re: GPS AZ
LenkaForstova napsal:
I já jsem orazila na K13 do průkazky A, ačkoliv jsem tutově myslela na Z. Dokonce jsem to zjistila až v cíli. Já jsem celý závod bojovala s tím, že políčka v průkazce jsou označená jako A1, Z1, ...Přitom mně by výrazně více vyhovovalo 1A, 1Z, ... Nechci se vymlouvat, že kdyby bylo označení obráceně, tak bych razila správně, ale chci se jen zeptat ostatních špatně razících (a je nás víc, než jsem čekala), zda by jim jiný formát průkazky nebyl příjemnější.


K tomu se pridavam - musela jsem se na to hodne soustredit. Co mi delalo problem, kdyz uz jsem si "zvykla", ze druha pulka prukazky byla zrcadlove.. takze na jedny strane Z1A1, na protilehly A14Z14.
Autor: LenkaForstova
Vloženo: 06. srp. 2014 - 06:36
Předmět: re: GPS AZ
I já jsem orazila na K13 do průkazky A, ačkoliv jsem tutově myslela na Z. Dokonce jsem to zjistila až v cíli. Já jsem celý závod bojovala s tím, že políčka v průkazce jsou označená jako A1, Z1, ...Přitom mně by výrazně více vyhovovalo 1A, 1Z, ... Nechci se vymlouvat, že kdyby bylo označení obráceně, tak bych razila správně, ale chci se jen zeptat ostatních špatně razících (a je nás víc, než jsem čekala), zda by jim jiný formát průkazky nebyl příjemnější.
Autor: JanoFu
Vloženo: 06. srp. 2014 - 12:02
Předmět: re: GPS AZ
Trochu nešťastné preteky pre mňa. Ešte mokrý a dosť unavený z dobehnutej 3. etapy prichádzam na štart a začínam. Najprv nerozumiem, ale potom sa celkom od K1 začínam orientovať. Pri K1 nachádzam správny kameň (trochu schovaný v tieni konárov, ale hlavne oveľa bližšie k ceste). K2 pohoda, K3 podľa K1. K4 trochu váhanie, ale vzdialenostne to od cesty nesedelo tak Zetko. K5 ok. Pri K6 sa moja neistota zo zväčšeniny desinky do päťky bez doplnenia detailov začína zväčšovať. Kôpka jasná, ale okolo priehlbeň ja k prasa a nič v mape. V päťke tam už dosť chýbala. Nakoniec pochopím. K7 nie je čo riešiť, je vidieť že je výškovo nižšie a preto len trochu kontrolujem zámernú líniu. Jedným očkom pozorujem K12 a začínam riešiť K8. Dávam zetko, keďže mi to jednak nesedí polohovo. Jama mala byť na spojnici (ak nie vyššie) priehlbeň a kôpka, pričom lampión je výrazne bližšie. Priehlbeň vpravo je obrovská. Jama za mnou 2 metre hlboká, tak mi z toho vychádza jediná možnosť. Krásne zetko, keď mám pochopiť, že vlastne nič nevidím. Takéto zetka mám rád a tak ho s nadšením razím. K9 ok, chápem že vrstevnica znázorňuje posledných pár metrov kôpky preto je lampión tak hore. K10 trochu smiešna, ale ešte sa uisťujem, či na správnom mieste nemôže byť ešte jeden lampión, aj keď brat ma uisťuje (po pretekoch :-)), že toto by nebolo podľa pravidiel. K11 na prvý pohľad jednoduchá, ale keďže jama pri prehlbni nie je dobre zmapovaná, v reálnom svete je tesne pri ceste, na mape v strede medzi dvoma cestamia za dobrou priahlbňou je ešte jedna, tak tam trávim trochu času. Ako mapár to chápem, keď proste v desiatke máte nakreslenú jamu tak, aby vám nekrižovala cestu, tak pri zväčšení do päťky sa posunie od cesty ešte ďalej, ale to sa malo v mape zrevidovať. Nakoniec sa uisťujem, že je to áčko a idem ďalej. K12 je síce jasné áčko, lampión bol na druhej strane prehlbne, ale tá kôpka bola zmapovaná zúfalo (opäť to pripisujem nerevidovanej zväčšenine). Táto neistota z mapy ma nakoniec úplne pochovala pri nasledujúcej štvorici, keď som už prestal veriť úplne všetkému. K13 napriek tomu, že to bolo viac pri zráze, ale keďže kontrola pod zrázom bola oveľa bližšie ako stred zrázu, tak som mal pochybnosti o generalizácii a dal som nakoniec A, čo bola chyba. K14 som dal jasné zetko, veď to nesedelo vzdialenostne od cesty, od kameňa. Pri K15 som z mapy vyčítal, že to má byť zadné údolíčko, ale zase ma prekvapila chýbajúce určenie v piktogramoch. Dal som si tú robotu a išiel som sa pozrieť niekde z križovatky pri K12, ale nič som nevidel, asi sa mi nechcelo ľahnúť si a tak som bol skalopevne presvedčený o zetku a dokonca aj spokojný. K16 mi problém nerobilo. K17 razím po overení z boku, keď lampión je naozaj na úrovni ukončenia kôpky. K18 chvíľu váham, ale nakoniec sa idem pozrieť aj na bočnú cestu (veď pri prvých kontrolách bola takáto cesta nevyhnutnosť). K19 opäť váham a rozmýšľam o cca 2 metrovom zetku, ale nakoniec sa presvedčím, že tentokrát nie. K20 je ľahká, keďže identifikujem priesek, pričom kontrola mala byť za, ale bola pred. K21 v pohode, najprv síce nevidím, či násyp pokračuje, ale z druhej cesty je to už jasné, takže jasné zetko, ktoré orážam (preboha nie, to snáď nie je možné) do áčka. To sa mi snáď sníva. Som úplne rozladený. K22 v pohode. K23 je úplná brnkačka. Geometria je moja kamarátka a tak úvaha, že keď lampión stojí na predĺžení obidvoch priesekoch, tak nie je možné aby stál na konci jedného (ak nie sú spojené) je jasná a zetko je jasné. K24 a K25 sú jasné. Pri K26 mám mierne intermezzo s usporiadateľom, keď predo mnou púšťa poliaka sa pozrieť na K26 zboku a mne to už nedovolí. Hovorím OK, tak mu zrušte razenie pri poslednej kontrole a on, že či sú to MS alebo čo. Slušne mu vysvetľujem, že síce je to "iba" český pohár a ranking, ale pravidlá sú na to, aby sa dodržiavali a pri traile je rovnosť podmienok naozaj to najdôležitejšie. Dodatočne sa ospravedlňujem, ale misspunch vo mne trochu driemal :-) Časovka s jednou chybou a idem študovať solution. Čo K8 je A, to sa mi nechce veriť. V nedeľu som sa tam bol pozrieť, jama bola síce menšia ako iná, ale keďže tam mali eliťáci kontrolu, tak som sa bol pozrieť z cesty, či by bola vidieť. Áno ja z mojimi 181 centimetrami som videl vrchných 10-15cm raziaceho zariadenia, z lampiónu tak 2 cm a to som ešte vedel, kde ho hľadať. Vozíčkari by nemali žiadnu šancu. Úprimne som nie celkom pochopil túto kontrolu, ak by nemala byť zetko. To sme fakt hľadali tú jedinú jamu, ktorá tam bola? Pri K12 tam boli aspoň iné priehlbne, tu absolútne nič, to bolo naozaj len o tom, či nájdem priestor medzi dvoma kôpkami ? OK, tak 2 chyby, to sa ešte dá. K13 zetko, OK, to som pokazil :-( K14 áčko, tak to hádam nie. K15 áčko, tak toto bola nešťastná štvorica kontrol. Takže konečných mínus 5, proste zlý deň. Na záver si dovolím drobnú úvahu. Preteky so samými AZ problémami na prvý pohľad vyzerajú veľmi lákavo (aj pre usporiadateľa: menej kolov, menej lampiónov), ale dovolím si tvrdiť, že štatisticky je oveľa väčšia šanca, že uspejú aj tipéry, ako pri viacerých možnostiach. Inak súhlasím s Liborom, že K8 a K15 sa mali tiež zrušiť. Inak to boli vydarené preteky, z ktorých si zoberiem naozaj veľa ponaučenia do budúcnosti.
Autor: jana6151
Vloženo: 05. srp. 2014 - 09:09
Předmět: re: re: re: GPS AZ
ja nemam az takovy problem zrusit kontrolu. Proto jsem se taky zeptala na nazor JURY. Ta mi jednohlasne rekla, ze je rusit nemam. Mozna neni uplne nejlepsi v takovychto "jasnych" pripadech vznaset namitku, ale podat rovnou protest. Tim by se JURY zabyvala pecliveji a dosla by mozna k jinemu nazoru
Autor: MagdaK
Vloženo: 05. srp. 2014 - 08:47
Předmět: re: re: GPS AZ
LiborForst napsal:
Proc si vsichni poradatele na svete myslej, ze nejdulezitejsim kriteriem kvality jejich prace je pocet zrusenejch kontrol. Houby, kriteriem je, kolik bingo kontrol jim ve vysledcich zustane! Kazdej delame chyby, ale musime si to umet priznat. Pripravit 23 kvalitnich kontrol je obrovska fuska, nechapu, proc bych si jako poradatel mel dobrej vysledek svy tezky prace nechat zkazit tim, ze nezrusim tech par, co se proste nepovedly...


To napsal Libor náhodou moc hezky.
Autor: pa.kuo
Vloženo: 05. srp. 2014 - 01:03
Předmět: re: GPS AZ
K1-6: Dostavil se skvely pocit, ze vsemu rozumim :-) Takovy zacatek zavodu jsem dlouho nezazil. Tedy na K6 jsem uz temer razil Z kvuli prohlubni pred kontrolou, ale nastesti jsem si v posledni chvili vsiml i te spravne a vetsi prohlubne za kontrolou. K3: Po zavode jsem slysel vic stiznosti na ten podrost. Mne se podarilo celkem dobre vykoukat tvar svetlinky a vzhledem k nemu lampion krasne sedel. Podrost bych jako voditko bral jen v krajnim pripade, kdyby k dispozici nebylo zadne jine. Tvar svetliny mi prisel dostatecne clenity, abych podrost vubec nepotreboval.
K7: Nejdriv si rikam, ze je to tak daleko mimo vrchol kupky, ze to urcite bude chytak :-) Kdyz ale zmerim nejnapadnejsi linii vychodni vidlice cest - strom - stred kolecka, vychazi mi o hodne mimo.
K8: Pozici vzhledem k jame jsem moc neresil. Takovych (i hlubokych) jam s lampionem trunicim na hromade vetvi, kterymi je jama zahazena uz jsem videl... :-) Resil jsem ovsem celkem dlouho, jestli je lampion v stredu kolecka - jestli ta jama, kterou vubec nevidim, neni nekde o dost jinde. Nakonec mi to celkem pekne vyslo, z nekolika ruznych smeru.
K9: Uz jsem mel docela obhlidnuty teren od K8, tak jsem overoval, ze neni moc nizko, pomoci svetlin za K8. Mozna trochu krkolomne, ale fungovalo mi to.
K12: Pro me peklo. Kdyz zjistim, ze v mape v okoli kontroly neco nesedi, casto se s tim dokazu snadno vyrovnat a povazuji to za svou vyhodu vuci ostatnim zavodnikum. Jakmile ale zjistim, ze nesedi primo objekt kontroly, mam pokazde obrovsky problem. Temer az na hranici odmitnuti se kontrolou vubec zabyvat :-) Tady jsem videl, ze kupka u prohlubne rozhodne neni tam, kde ma podle mapy byt. A ted jsou dve moznosti: Bud je to ta velika kupa, ktera je soucasti valu kolem prohlubne. Tomu by napovidalo, ze je v mape kupka nalepena na prohluben. Jenomze v miste, kde by podle mapy mela kupka byt, je zrovna val temer nejnizsi, kupka je v realu spis ve smeru k ceste. Anebo mapar val zanedbal a jako kupku si vybral tu malou s lampionem, jen se mu mrcha slepila s tou prohlubni, ackoliv je od ni tak 5-10 metru. Na miste nevim, ke ktere z tech 2 chyb v mape se priklonit. Premyslim o tom jeste i behem reseni dalsich 8 kontrol a nakonec volim to, co mi pripada jako smysluplnejsi trailova uloha, lampion na nemapovane kupce celkem daleko od prohlubne.
K13-14: K13 na prvni pohled moc blizko srazku nad vodou. K14 na druhy pohled moc blizko cesty. Srazek v mape pokracuje az k udolicku s K15. Ma sice namapovatelnou vysku, ale kdyz v mape je... kontrola ve spravne pozici by musela byt snad az ve vode (tedy ne podle mapy, ale ve skutecnosti ano...). Dokonce mi prislo, ze lampion na K14 je bliz cesty nez na K13.
K15: viz predchozi muj prispevek
K18: Byl jsem se podivat na pesinku a odtud bylo videt, ze kupka tvori vrchol kopce (nemuze byt dal). Chvili jsem vahal, jestli na pesinku muzu, ale utesoval jsem se tim, ze kdyztak holt podam protest na pesinku u K1-6 :-)
K19: Vubec nevim, jak mam resit. Jasny tvar je spodni vrstevnice, horni vrstevnice je nejak navic, jeji probeh vubec nevidim. Jdu se podivat, jestli je kontrola v podelne ose dlouhe kupky. Od krizovatky mi prislo, ze by klidne mohla byt 5 m za osou a nic bych nepoznal. je to blbe videt, ale presvedcuji se na A.
K21: Resil jsem pomerne dlouho, protoze jsem sice videl, ze hrazka pokracuje za lampion, ale jak pozvolna klesala vyska, tak kdovi kde je mapovany konec. Ani jsem si v tu chvili neuvedomil, ze na konec hrazky v prechodu mapovane a nemapovane by kontrola umistena nemela byt. Zacal jsem hledat porosty, coz dalo dost prace, ale nakonec jsem toho vykoukal dost (i dlouhy hustnik od jihu), aby mi bylo jasne, ze kontrola neni na konci hrazky.
K23: Resil jsem ze vsech kontrol (pocitam ze i ze vsech zavodniku) nejdele a nevyresil. Bohuzel to znamenalo zmareni moznosti meho prvniho cisteho zavodu, tak me obzvlast mrzi. A to jsem byl taaakhle blizoucko, kdybych se k ni jeste jednou nevracel od cile, tak jsem dal Z. Ani nemam moc chut se k ni rozepisovat prodrobneji. Samozrejme jsem se snazil prozkoumat prubeh pruseku, prubeh okraje paseky, pozici vzhledem ke kupce i k udolicku (to moc neslo). Neco tam nesedelo a doted nevim co, kazdopadne mi prislo, ze lampion stal na pruseciku VNITRNICH OKRAJU pruseku. Po nejake dobe byl prave tohle pro me duvod dat Z (ze neni v ose pruseku), spolu s tim, ze se mi zdal take prilis blizko okraje paseky (nicmene pod vetvemi, ne na rozhrani, jak je zakreslen v reseni). Jenze jsem Z nedal, zdalo se mi to cele na prilis malem mikroprostoru, kde posun o 2 m jakymkoliv smerem uplne meni situaci, coz mi nehralo s Janinym stylem stavby. A klasicky me zablokovalo, ze konec pruseku ma byt v lese a pritom se mi zdalo, ze oba pruseky jdou az na okraj paseky. Priklonil jsem se k A (lampion jakztakz na konci pruseku i jakztakz v lese s toleranci 2 m), i jsem to castecne bral jako sazku vabank, ze kontrola bude nejspis rozhodovat (cekal jsem spoustu Z odpovedi). Ze me tento risk stal ten cisty zavod, to mi samozrejme patri.
T1-3: Ackoliv jsem si behem zavodu temer nic nevybavoval ze zavodu pred 2 roky (ono je taky asi lepsi to spis behem zavodu neresit), pri cekani na casovku jsem si vybavil, ze tam pred 2 lety byla kontrola. Navic jsem si celkem dobre vybavil, jak to tam vypadalo. Tvar kupky jsem pak se stestim vykoukal dost rychle a k tomu navic jeste spravne. Mno na bednu na MS by to myslim chtelo jeste kapku zrychlit, tak asi o polovinu :-))
Autor: dusanf
Vloženo: 05. srp. 2014 - 11:38
Předmět: re: re: re: GPS AZ
Ja som si po vzore niektorých českých pretekárov:-) nalepil na buzolu koliesko s krížikom na centrovanie a to mi ukazovalo stred kolieska tesne pred sedlom na predné údolie pri kontrole č 15. V krúžku sa však nachádzali dva rovnaké objekty a preto mi prišlo trochu zavádzajúce nedať tam informáciu o ktorý objekt ide. Staviteľ si vlastne tým vyrobil komplikáciu sám pre seba.
Autor: pa.kuo
Vloženo: 05. srp. 2014 - 10:58
Předmět: re: re: GPS AZ
LiborForst napsal:
K15 - chybejici upresneni, o ktere udolicko se jedna, budiz. Nasleduje kontrola stredu kolecka a mne dost jasne vychazi "predni" udolicko k rybniku. Dobra, ted jeste vykoukat, kde stoji lampion. At se divam, jaxe divam, zda se mi, ze sedlo je pred lampionem a ne az za nim. Lampion teda urcite stoji v zadnim udolicku - moc pekna kontrola, razim Z a odchazim. Reseni? A?! Probuh, fak si budu muset koupit novy brejle, asi to fak stalo v tom prednim udolicku. Hm, Solution svetlo v tmach neprineslo, protoze i tam lampion stoji jasne na sedle a ne v zadnem z udolicek. A pak sok - ono to melo fak bejt to ZADNI? Zatim nevim o cloveku, kterej by si myslel, ze spravny melo bejt to zadni udolicko (teda krome poradatelu). Takze vysledky teto kontroly jsou vlastne o 180 stupnu otoceny - kdo to videl dobre, ma chybu, kdo to videl blbe, bodoval. O cem teda vlastne takovyhle vysledky vypovidaj? Proc si vsichni poradatele na svete myslej, ze nejdulezitejsim kriteriem kvality jejich prace je pocet zrusenejch kontrol. Houby, kriteriem je, kolik bingo kontrol jim ve vysledcich zustane! Kazdej delame chyby, ale musime si to umet priznat. Pripravit 23 kvalitnich kontrol je obrovska fuska, nechapu, proc bych si jako poradatel mel dobrej vysledek svy tezky prace nechat zkazit tim, ze nezrusim tech par, co se proste nepovedly...

Jako rypnuti OK, jinak podle me hloupa generalizace. Ja verim, ze je mnoho rozhodcich, kteri rusi nepovedene kontroly. Nekolik pripadu si vybavim i jen z lonskych a letosnich ceskych zavodu.

K15 pro me spolecne s K12 a K23 nejvetsi zrout casu. Ale narozdil od techto dvou jsem si byl ale nakonec dost jisty, zatimco K12 jsem razil az s K21 a K23 az pred cilem. Ke K15: Stred kolecka mi vychazi presne do sedla, chmmmmm. Sedlo je mirne natocene, predni udolicko bliz k ceste, zadni o fous dal. Protoze nemam tuseni, jestli stavitelka myslela predni nebo zadni udolicko, chvili vubec nevim, co si vlastne pocnu. Tak zacnu s tim, jestli se mi podari vykoukat polohu vuci prednimu udolicku. Jde to blbe, vpravo od kontroly neni videt na zem kvuli huste vetvi. Ale prijde mi, ze osa predniho udolicka by mohla byt schovana prave tam a lampion je tedy malicko dal. Smerem k ose zadniho udolicka, HA!. Zkusim se vratit, jestli neuvidim lampion odzadu. Na tu dalku bych sice nepoznal, jestli je presne v zadnim udolicku, ale pokud ho vubec uvidim, tak je to znamka, ze nejspis v udolicku je. Vracim se az ke K11, uleham na cestu vedle Jany Kostove a hura, lampion vidim docela pekne. Zacnu se presvedcovat, ze Jana mela na mysli to zadni udolicko a davam A. Rikam si jeste, ze pokud neni jasne, v kterem udolicku to bylo zadane, tak pokud to v jednom z nich je, tak odpoved Z neni ani moc takticka.
Autor: LiborForst
Vloženo: 05. srp. 2014 - 12:50
Předmět: re: GPS AZ
janafi napsal:
K1 - resila od K3 od pomocné vrstevky - videla spravny sutr, lampion stal moc daleko od cesticky.
Sutr byl moc hezky zasitej, chvilku jsem ho hledal...
janafi napsal:
K3 - resila spolecne s K1, nasla si zhruba tvar svetliny, stal vicemene tam kde mel, vic jsem to neresila.
Ja jo. Svetlina mela bejt cela zarostla, coz rozhodne nebyla. Vzhledem k tomu, po jak zabusenych svetlinach jsem tady v lese behal, tahle svetlina v horni polovine rozhodne podrost (srafy) nemela mit. Pro jistotu jsem si krokoval delku a hledal spravnou vrstevku, abych si overil, ze ignorovat mam opravdu podrost a ne svetlinu jako takovou. BTW presne na tohle dojel chudak nas Tonik, kterej tu miru zkusenosti pro spravne ignorovani nepresnosti mapy jeste nema. Tuhle chybu jsem mu vytykat nemohl...
janafi napsal:
K7 Zamerka pres strom z krizovatky ukazovala na Z, okukovanim ze vsech stran jsem si ho jen potvrdila.
Opet - ta zamerka me nijak nepresvedcila, bohuzel. Zkusil jsem si ale odhadnout prubeh vrstevky tvorici kupu dane velikosti a lampion by stal na te vrstevce a nikoliv v jejim stredu.
janafi napsal:
K8 - sporna jama.. pro me rychlovka - lampion lehce zapusteny do zeme, takze stoji v necem a la jama, smerove sedi, okoli sedi taky - A. Ze by nemela byt kontrola videt jsem neresila.
Pro me rovnez temer lozena kontrola. Stojim-li dva metry pod metrovou jamou, nemuzu videt v jejim stredu na min nez metrovy tyci z lampionu ani chlup, natoz ho videt prakticky celej. A to i kdyby mela trochu asymetricke dno. V jinem lese bych vahal, ale tady jsem primo za zady mel ukazkovou V-ckovou jamu o hloubce skoro dva metry. Identicky princip mela loni jednicka na MCR, a to tam o metrovem mapovacim prahu mel clovek daleko vetsi pochybnosti. A pritom z jury Pavel i Lenka loni to Z dali, pravda, Jana ne. Jediny zpusob, jak by mohla byt kontrola videt, je zapichnout ji nekam k prednimu okraji. Proto jsem si taky zkousel, jaxe mi lampion "hejbe" vuci predni hrane. Nehejbal se skoro vubec - ergo fak tam asi stoji - a von tam taky ve skutecnosti stal... Jak uz psal Dusan, po patecni K16 to bylo lozene Zetko.
janafi napsal:
K14 - 16 - tady jsem stravila strasne moc casu. Jak mi to do te chvile odsypalo, tady jsem se zasekla.
Ja taky. Nastesti bylo casu dost na poradnou inspekci. O K14 jsem se rozhodl dost rychle, ackoliv mapa tady malicko trpela prevodem z desitky do petky a nesedela tak dobre jako jinde, ale fak mi lampion pripadal moc blizko k ceste. K16 po chvili prohlizeni tvaru kaluze sedela urcite na spravny skale. O umisteni ve stredu jsem nemohl rozhodnout presne a neresil jsem to. Zdala se mi krapet daleko od hrany, ale taky tam nebylo videt a urcite to neslo lip zapichnout. OK A. No a K15 - chybejici upresneni, o ktere udolicko se jedna, budiz. Nasleduje kontrola stredu kolecka a mne dost jasne vychazi "predni" udolicko k rybniku. Dobra, ted jeste vykoukat, kde stoji lampion. At se divam, jaxe divam, zda se mi, ze sedlo je pred lampionem a ne az za nim. Lampion teda urcite stoji v zadnim udolicku - moc pekna kontrola, razim Z a odchazim. Reseni? A?! Probuh, fak si budu muset koupit novy brejle, asi to fak stalo v tom prednim udolicku. Hm, Solution svetlo v tmach neprineslo, protoze i tam lampion stoji jasne na sedle a ne v zadnem z udolicek. A pak sok - ono to melo fak bejt to ZADNI? Zatim nevim o cloveku, kterej by si myslel, ze spravny melo bejt to zadni udolicko (teda krome poradatelu). Takze vysledky teto kontroly jsou vlastne o 180 stupnu otoceny - kdo to videl dobre, ma chybu, kdo to videl blbe, bodoval. O cem teda vlastne takovyhle vysledky vypovidaj? Proc si vsichni poradatele na svete myslej, ze nejdulezitejsim kriteriem kvality jejich prace je pocet zrusenejch kontrol. Houby, kriteriem je, kolik bingo kontrol jim ve vysledcich zustane! Kazdej delame chyby, ale musime si to umet priznat. Pripravit 23 kvalitnich kontrol je obrovska fuska, nechapu, proc bych si jako poradatel mel dobrej vysledek svy tezky prace nechat zkazit tim, ze nezrusim tech par, co se proste nepovedly...
janafi napsal:
K17 - vcelku jasna, zacinam mit asi lepsi odhad vzdalenosti
Mne zrovna tady odhad vzdalenosti moc nesedel. Skoda, ze jsem v paty etape footovejch zavodu bezel o celkove treti misto - bezet jako normalne nekde na chvostu vysledku, zabehl bych se tam podivat a odkrokovat si to (bezel jsem asi 100 m okolo :-)...
janafi napsal:
K21 - zkousela jsem azimut od hlineneho srazku a svetliny s potokem krizujici cestu od dvacitky. Azimut ukazoval vic doleva... verit/neverit? uvidime. Troska adrenalinu pri vyjezdu na kopecek na krizovatce cest, od kupky u cesty azimut a zase vedle, tentokrat vic doprava.. poposla jsem jeste kousek dal po ceste k 22 a bylo videt celou hrazku i to, ze pokracuje.
...jenze jak je to s mapovanou vejskou? Tezko rict. Obe zamerne linie, co pise Jana, mi vychazely stejne jako ji, ale na tu dalku to neni uplne 100% prukazne, svetlina za lampionem se taky zda o kousek vedle... No nakonec tech mikroduvodu pro Zetko bylo dost a vsechny ukazovaly na posun jednim smerem... Pripadala mi jako velmi povedena.
janafi napsal:
K23 - tam jsem si stoupala, abych lampion videla, pri prichodu podezreni na Z. Ve vztahu ke kameni na kupce a "pocitu" ze by mela byt kontrola zastrcenejsi v lese - Z.
I mne to z mapy vychazelo, ze by nemela stat v prodlouzeni prvniho pruseku, kde evidentne stala.
janafi napsal:
Casovky - myslim, ze se stestim vsechny spravne - ani jednu odpoved jsem nedavala s potrebnou jistotou.
Kdyz jsem meril par poslednich zavodniku, peclive jsem si to prohlizel a pripadalo mi, ze falesnej lampion B mel stat vic vlevo, ze by se mozna nachytalo vic lidi. Cecko na druhe uloze bylo uspesnejsi, samozrejme by nejspis stacilo o pet vterin dele uvazovat a nikdo by ho nedal, protoze tady mapa IMHO sedela perfektne, ale o tom casovka je.
Autor: Bohous
Vloženo: 04. srp. 2014 - 10:44
Předmět: re: GPS AZ
Zajímavé je, že některá stanoviště jsme měli už předloni nebo namátkou i v roce 2007. Je opravdu zajímavé dívat se, jak některé objekty v mapě zůstávají, jiné se mění. Nebo jak jsou některé pro stavbu přitažlivější a jiné méně. Ale pro mě je nejzajímavější, že si ta místa absolutně nepamatuju. Klidně tam mohou být kontroly příští rok zase a já to zase zkazím
Celkem příspěvků: 11 - Stránek (2): [1] 2